Pristatymo ir Grąžinimo politika

Pristatymas:

Mes stengiamės užtikrinti greitą ir patikimą prekių pristatymą mūsų klientams.

Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo, prekių svorio ir pristatymo vietos.

Pristatymas gali užtrukti nuo 3 iki 7 darbo dienų nuo užsakymo patvirtinimo datos, nebent nurodyta kitaip.

Jei pastebite bet kokias problemą su pristatyta preke (pažeista ar nekokybiška prekė), prašome nedelsiant susisiekti su mumis.

Grąžinimo politika:

Dėkojame, kad apsiperkate www.sildymas123.lt. Mes įsipareigojame teikti kokybiškas paslaugas ir produktus, tačiau suprantame, kad kartais gali kilti poreikis grąžinti ar keisti prekes. Atsižvelgiant į tai, pateikiame mūsų gražinimo politiką, susijusią su specialiai pritaikytomis elektronikos prekėmis, kurias užsakėte pagal savo poreikius.

Informuojame, kad  internetinėje parduotuvėje  www.sildymas123.lt. (toliau – El. parduotuvė) parduodamos prekės yra komplektuojamos, parenkamos ir užsakomos pagal individualius kliento poreikius bei pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms. Pažymime, kad vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) 2 dalies 3 punktu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 ,,Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo (2024 m. sausio 11 d. redakcija) 17.13 ir 17.14 punktais, El. parduotuvėje įsigytos kokybiškos prekės yra negrąžinamos ir nekeičiamos.

1. Grąžinimo galimybės

Dėl būtent jūsų poreikiams pritaikytų elektronikos prekių, kurias pristatome atsižvelgiame į jūsų individualius pageidavimus ir specifikacijas, grąžinimo galimybės yra ribotos. Atsižvelgdami į tai, jog šios prekės yra specialiai pritaikytos jūsų užsakymui, prekių grąžinimas ar keitimas neprieinamas, išskyrus atvejus, kai prekė yra defektuota arba neatitinka jūsų užsakymo specifikacijų.

2. Prekių grąžinimo sąlygos

2.1. Jei gavę prekę pastebėjote gamyklinius defektus arba prekė neatitinka jūsų užsakymo specifikacijų, turite pranešti mums apie tai per 5 (penkias) darbo dienas nuo prekės gavimo datos. Prašome pateikti aiškią informaciją ir nuotraukas, patvirtinančias prekės defektą ar neatitikimą.

2.2. Mes įsipareigojame patikrinti gautą informaciją ir, jei patvirtinamas defektas ar neatitikimas, pateiksime jums nurodymus dėl grąžinimo ar keitimo procedūros.

3. Grąžinimo procesas

3.1. Jei grąžinimas ar keitimas yra patvirtintas mūsų kompetentingų specialistų, mes organizuosime prekių grąžinimo ar keitimo procedūrą, atsižvelgiant į jūsų pageidavimus ir mūsų galimybes.

3.2. Grąžinimo ar keitimo išlaidos, jei jos atsiranda, gali būti jūsų sąskaita, išskyrus atvejus, kai grąžinama prekė yra defektuota arba neatitinka jūsų užsakymo specifikacijų.

3.3. Grąžinama prekė turi būti nepažeista, naudota tik išbandymo tikslais ir originalioje pakuotėje.

3.4. Jei norite grąžinti prekę, prašome susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu, kad būtų suteiktos tolesnės instrukcijos.

Prašome atkreipti dėmesį, kad ši pristatymo ir grąžinimo politika galioja tik mūsų elektroninėje parduotuvėje įsigytoms prekėms.

Susisiekite su mumis:

Jei turite klausimų arba pageidaujate gauti daugiau informacijos apie mūsų pristatymo ir grąžinimo politiką, prašome susisiekti su mumis:

El. paštas: info@sildymas123.lt Telefono numeris: +370 676 06149

SHOPPING CART

close